Странице

недеља, 7. август 2011.

Upoznavanje sa Limundo porodicom


Dragan je otvorio nalog, stvari mogu da se postavljaju. Prvo čega sam se setila je naš garderobni orman. Leto je a ja imam toliko letnje garderobe (sa svakog putovanja do sada smo nešto donosili). Puno stvari sam dobila  i iz inostranstva (znate kako je kad imate rođake tamo koji vas obožavaju). Znam da su to skupe stvari. Rešila sam da sve što nisam oblačila mesec dana ide na prodaju. Joj koliko tu svega ima. Prelepa Zara bluzica, tri letnje haljinice koje sam slatko nosila prošle godine, čak sam pronašla i suknju sa etiketom. Super, sve to, a i još neke sitnice idu na Limundo. Pripreme idu sporo, fotografije su loše, ne znam kako da opišem ponudjenu stvar. U pravom momentu stiže i podrška od jedne predivne limundovke. Objasnila mi je kako da slikam, šta da naglasim u opisu itd. I ovom prilikom joj se izuzetno zahvaljujem. Naravno da ukoliko ovo bude čitala, može da nam se predstavi. Ja to neću uraditi iz razloga  što mislim da nije u redu da narušavam nečiju anonimnost. Polako mi se otvara slika velike porodice limundovca. I naravno kao i u svakoj zajednici ima svega: usamljenih ljudi, koji kupovinom nekih sitnica traže kontakt, osoba koji žele da poprave svoj kućni budžet, pravih trgovaca i naravno kolekcionara. Dakle trgovina je krenula, nespretno, ali želja da se uspe u tome naterala me je da pročitam sve forume i da već u prvom trenutku  postavim pravila. A pošto mislim da pozitivno privlaci pozitivno, evo sada iz ove perspektive mogu da kažem da sam imala sreće i nailazila na stvarno divne kontakte i da jos nisam imala ni jedno negativno iskustvo. Nadam se tome i ubuduće. E da juče smo prodali šorc koji  je Dragan nosio kad smo bili u Meksiku i Kubi (Slika u tekstu "Da se upoznamo" http://sa-limundom-u-peru.blogspot.com/2011/07/da-se-upoznamo.html). Još uvek se ne osećam baš najbolje kada prodam nešto iz kuće. Ali čim ta stvar ili predmet odu novom vlasniku, uviđam, da mi to ama baš - uopšte nije trebalo i da je eto samo tako stajalo u nekoj fioci ili ormanu gurnuto u drugi red na  gornjoj polici. A želja da odemo na put mi ipak daje podršku da to odradim bez većih emocionalnih trauma :)))).

Tatjana Zlatković

Нема коментара:

Постави коментар